ח"כ קיש: "הייתה מגמה חיובית בנגב, הממשלה הזו הפכה הכל"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ קיש: "הייתה מגמה חיובית בנגב, הממשלה הזו הפכה הכל"

ח"כ יואב קיש בריאיון ל'קול חי': "רעמ מכתיבה את הסדר בממשלה ואנו רואים זאת הבוקר עם פינוי המאחז מעלה פולה והישיבה בחומש". על פרשת פגסוס: "אנחנו לא חוששים מחקירה של שרי הבט"פ מהליכוד. אבל זו חייבת להיות ועדה ממלכתית יחד עם חקירה פלילית. הראשונים שצריכים להיחקר הם שי ניצן, אלשיך ומנדלבליט"

צילום: דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יואב קיש (הליכוד) שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, והתייחס תחילה לפינוי המאחז החדש בנגב שהוקם הלילה "מעלה פולה": "הייתי שותף לתכנונים של זה. דיברנו על זה מהרגע שראינו איך הממשלה מכשירה את ההשתלטות הבלתי חוקית של הבדואים על הנגב, אבל לא הייתי בין היוזמים של ביצוע בפועל אז לא השתתפתי".

קיש הסביר את הכוונה מאחורי היוזמה: "אם לא הייתה כזו השתוללות של הבדואים ואובדן עשתונות של מערכת שלטון החוק – אז לא בטוח שזה היה קורה. אבל כשמוכרים את הנגב ומעבירים להם חוק חשמל בשביל שיישארו שם על אדמות מדינה, אין ברירה".

הוא התייחס להתנהלות ממשלת נתניהו בנושא הבדואים: "אני לא אומר שאנחנו פתרנו את זה, אבל תסתכל על כמות ההריסות מ-2015 עד 2020. היא עלתה מעשרות בודדות לכמעט אלפיים בשנה. היה גם חוק קמיניץ, הייתה מגמה חיובית וזה נעצר. כל זה נהרס והתהפך ועכשיו מוסרים להם את היישובים. זו המשמעות שרע"מ מכתיבה את סדר הדברים בממשלה".

ביחס להתנהלות הממשלה בקורונה, אומר קיש: "הממשלה הזו מורכת מצבר דעות שונות, בלי מדיניות מוסדרת. בנט רצה לצאת למבצע חיסונים ונכשל כי חלק מהשרים שלו לא רצו. יש המון דוגמאות כאלה. לצערי הם נכשלו כישלון חרוץ. יש אלפי מתים שניתן היה למנוע".

על פרשת פגסוס אמר קיש: "אנחנו לא חוששים מחקירה של שרי הבט"פ מהליכוד. אבל זו חייבת להיות ועדה ממלכתית יחד עם חקירה פלילית. הראשונים שצריכים להיחקר הם שי ניצן, אלשיך ומנדלבליט".



0 תגובות